Ташкилоти ҷамъиятии “Хома” дар доираи лоиҳаи “Баланд бардоштани сатҳи касбият ва таъсири ҷамъиятӣ, ассотсиатсияҳои миёнаравии тиҷорати тоҷик” барои масъулини бахши таблиғоти ВАО тренинг гузаронид.
Омӯзиши дуввум танҳо барои маъулини бахши таблиғи васоити ахбори омма (рӯзномаҳои Пайкон, Нигоҳ, Азия Плюс, Фараж, Суғд, Вароруд), ки асосҳои маркетингро дар ВАО омӯхтанд, баргузор гардид.
Дар Тоҷикистон бозори таблиғот ҳанӯз ташаккул наёфтааст ва мутахассисоне, ки дар рушди маркетинг дар ВАО кӯмак карда метавонанд, хеле каманд. Мақсади тренингҳо ин ба иштирокчиён додани донишҳои зарурии назариявӣ ва малакаҳои амалӣ оид ба технологияҳои муосири ташкил ва идоракунии шӯъбаҳои фурӯши таблиғ ва истифодаи самараноки воситаҳои маркетинг мебошад. Ба онҳо барои васеътар истифода бурдани василаҳои маркетинг барои беҳтар кардани фаъолияти онҳо кӯмак кунед.
Барномаҳои таълимӣ бо назардошти хусусиятҳои бозори таблиғи Тоҷикистон таҳия шуда, доираи васеи масъалаҳои марбут ба ташкили шӯъбаи фурӯш, сохтори он, нархгузорӣ, ташаккули пешниҳодҳо барои таблиғгарон, роҳҳои баланд бардоштани даромаднокӣ, таҳияи ҳадафҳо, қоидаҳои гузоштани ҳадафҳо, банақшагирӣ ва пешгӯии фурӯши реклама, сиёсати маркетинг дар ВАО ва дигар масъалаҳоро дар бар мегиранд.
Пас аз тренингҳо, тренерон тӯли якчанд рӯз дар идораҳои “Азия Плюс”, “Фараж”, “Нигоҳ” ва ТВ “Ҷаҳоннамо” машварат дода, якҷо бо кормандони шӯъбаҳои фурӯш корҳои амалӣ анҷом доданд.